έΝα πλήθος ατόμων που δεν αγάπησε ποτέ την Μαίρη.


Εγώ κι ο φίλος μου ο Τζίμ ειμαστε ταξιδιώτες των άστρων...
Είμαστε εδώ κρυφά,απαρατήρητοι και κυνηγούμε συμπαντικά φαντάσματα...
Αύριο θα κατέβουμε Αθήνα με τα καραβάνια του ΠΑΟΚ να δούμε το ντέρμπυ..
Απο τη μία πόλη στην άλλη και απ τις ταράτσες στα χαμηλά υπόγεια..όταν βλέπεις κάποιον να περπατά στον δρόμο πώς είσαι σίγουρος ότι είναι στ ΄αλήθεια εκεί;

Σωπάστε...σωπάστε...
Ο κόσμος ειναι ψέματα...είναι πλαστός....
Απο τότε που ο Θεός αφησε τη γάτα του να πίνει όλο γαλαξίες ονειρεύεται...
Μια Ευρώπη του χρήματος κι ο Τρίτος Κόσμος στα μαύρα...
Ο Γκιούλιβερ αστροναύτης στο φεγγάρι και ενας ποιητής κλαμμένος στη μπόρα...
Σωπάστε....σωπάστε....
ο Κόσμος είναι ψέμματα...κι εξω απ αυτόν υπάρχουν κι άλλα...εκεί στα παγωμένα φεγγάρια του Δία θα βρείς και μιά αλήθεια....
Πώς να διαλέξεις τη Μοίρα και τί να πείς για κείνο το καταπληκτικό άστρο νετρονίων στο νεφελωμα του Μαγγελάνου που λάμπει σαν φάρος μες το αχανές διάστημα;

Ο Δάντης πηγε στη Κόλαση και ξέχασε τον θεό...κι ο Περήφανος Θεός αδιαφόρησε....
Σε ένα σατέν μεσοφόρι επάνω,κοιμάται αθώα η δόλια ψυχή μου...
Η σκοτεινη ύλη εισχωρεί εδώ και χρόνια στο σαλόνι μου κι ακόμα πασχίζω να εξαλείψω τις αοριστίες της Θεωρίας Μ...
Ο ήλιος δε φάνηκε σήμερα...
Ξημερώματα θα σου στείλω εναν άλλο...

Σε κάθε τόπο οι άνθρωποι αγαπούν ενα γλυκό χαμόγελο και μια ζεστή κουβέντα...
και τωρα εκεί που δεν είμαι μπορεί να βρέχει αλλα εγώ εδώ διαθέτω απαράμιλη φαντασία και φέρνω στο νού μου μπόρες και καλοκαιρινές καταιγίδες....

Η Μπαλάντα του Αρχαίου Ναυτικού κι ενα άστρο γίγαντας που με ξέρει....
Μπορείς να φτιάξεις ενα σύμπαν αν θερμάνεις μια περιοχή του χώρου στους 10 εις την 29η βαθμούς Κ και μετά την ψύξεις πολύ γρήγορα....
Στην Ελλάδα λιώνουν οι πάγοι και τα λιβάδια γεμίζουν με άνθη...
Ο Ελ Λώρενς φυλακισμένος κι ο Τσέ στο νεκροτομείο....γιατι χάνονται όλοι οι επαναστάτες;....
Μας κυνηγά μια γριά μάγισσα κι όλο τρέχουμε....
Μη παραδίνεσαι ποτέ Ντόροθυ!!!!

Τριάντα χρόνια αγωνίστηκα μονάχος ...στους πάγους και στην έρημο,σύρθηκα και γδάρθηκα....σάπισα σαν το νεκρό πουλί στην ακροθαλασσιά....
Οι ιεροί τόποι των ονείρων και οι ανάσες των λύκων στις πύλες....
Προδοσία!....προδοσία!
Συρανό Ντε Μπερζεράκ σου κλέψαν τη φωνή σου!!
Μάρκε Αυρήλιε τα λιοντάρια σωπάσαν...

Έρωτας και αμαρτία...
Κολασμένες γυναίκες...
γυναίκες κολασμένες...
ο θάνατος των εραστών και μια νύχτα αιώνια...
Κυρία μου,σας δηλώνω,θέλω μόνο τη φούστα σας και λίγο απ το αγαλματένιο στήθος σας...
Εγώ έκανα τα σφάλματα,εγώ και τις χαρακιές...κι αφού είστε ακόμη όμορφη καιρός κυρία μου να πάτε στους μπεκρήδες....

Είμαι οι Παρισινοί Πίνακες του Μπωντλαίρ κι η Ενάτη Συμφωνία του Μπετόβεν,Οι Χίλιες και Μια Νύχτες και τα παραμύθια της Χαλιμά,ο Χλωμός Αυτοκράτορας που καπνίζει Σαντέ και το Ακατονόμαστο Τζίνι,ο Μέγας Σταυλιτής και το Απαίσιο Κτήνος...

Όμως στο ξαναλέω....εσύ....δεν είσαι και το νούμερο ένα...

3 σχόλια:

  1. παντα ταξιδιωτες.ειτε στα παγωμενα αστροφωτιστα διαστηματα ειτε στις καφτες κολασεις των νεογεννητων ηλιων.καβαλαρηδες κομητων, περιπλανωμενοι ιπποτες λατρεις της αναζητησης.ποτε καμμια αφιξη οπουδηποτε δεν θαναι αρκετη εκτος απο την αφιξη στην αγκαλια εκεινης...μπορει ενα πληθος να μην την αγαπησε ποτε,αρκει που την αγαπαω ακομα εγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αρκεί μόνο αυτό φίλτατε Δημήτρη...
    Καλό δρόμο να έχουμε...
    ποιός ξέρει...κάπου θα ανταμώσουμε...και θα χουμε τόσα να πούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή