XANOMAI......


Χάνομαι....Κοιτώ στο δρόμο μανάδες στολισμένες,κρατούν στον ωμο τα παιδιά τους,παιδιά ρυτιδιασμένα μου γνέφουν από μακριά,δεν κοιταχτήκανε ποτε τους σε καθρέπτη,χλωμά θανάτου προσωπεία....Χάνομαι.....Σε ένα χειμωνιάτικο περίπατο στη παραλια,ο ορίζοντας συννέφιασε ξαφνικά,στο βάθος είδα ξύλινα καραβια,στον άνεμο ηχούσε ένα παράξενο τραγούδι σε μια αρχαία άγνωστη γλώσσα και κατέρρευσα.....με χείλη σφιχτά στην άμμο,με ματια ραγισμένα,κορμί παραδομένο,γεμάτο πυρετό,σπαρταρούσα στην ερημιά.....Χάνομαι.....Ένα καταραμένο καλοκαίρι πλάγιασα στο κρεββάτι μου,ποτισμένος με κρασί και ζάλη,στη σιγαλιά της νύχτας ακούστηκε έξω από το παράθυρο ένας κελαηδισμός,ότι πιο όμορφο είχα ακούσει ποτε,ένα αηδόνι μου τραγουδούσε μες τη νύχτα,ιδρωμένος κοιτούσα στο ταβάνι με ένα παρανοϊκό χαμόγελο στο βλέμμα,το σώμα βάρυνε,βυθίστηκα μες τα σεντόνια,η ψυχή έβγαλε μια κραυγή κι έπειτα έσπασε σε χίλια δυο κομμάτια,αν είχα ένα μαχαίρι πάνω στο φοβισμένο κομοδίνο θα αυτοκτονούσα....το ορκίζομαι......Χάνομαι......Οι skies με πλησιάζουν,κάθονται διπλα μου,ψιθυρίζουν με μυστήριες φωνές,ζητούν τα ενοίκια της Κόλασης,αρχίζω να προσεύχομαι στην Παναγια,σε έναν theo κρυμμένο κι οι skies μένουν βουβές,ακίνητες,με κοιτούν να σπαράζω μοναχος στο κελί μου,με λυπούνται για τη παντοτινή μοναξιά,για τα αδικοχαμένα βραδυά,για τη φυλακισμένη μοίρα μου......Χάνομαι......Φτιάξε μου μια θηλιά να κρεμαστώ,τα δικά μου χερια τρέμουν,με προδίδουν,δεν τους αντέχω,σε παρακαλώ,αργοπεθαίνω μες σε στιγμές ερείπια με δέκα ζωές ταυτόχρονα,δέκα πληγές,ένας τρελός που δε μπορεί να ζει ανώδυνα το ψέμα.....Χάνομαι.......Η νύχτα με βρήκε ξανά στο κρύο πάτωμα,κουλουριασμένο,γυμνό με χαρακιές στα χερια,οι τoίχoi γραμμένοι με αίμα,ψαλμοί τραγωδίας με πρωταγωνιστή εμενα,στέκονται πάνω μύγες που γεύονται τη θλίψη μου,κόκκινα τα φτερά τους.......Χάνομαι.......Ένας κομήτης διασχίζει τον έναστρο ουρανό στη Σαχάρα,μια αλεπού της ερήμου αφήνει απαλά τις πατημασιές της πάνω στις χρυσές θίνες,τα μαντήλια τυλίγονται στο πρόσωπο,το καραβάνι ξεκίνησε......πάλι χωρίς εμενα.................Χάνομαι...................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου